• Wpisów:6
  • Średnio co: 188 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 23:38
  • Licznik odwiedzin:1 798 / 1320 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Chociaż ostatnio odpuściłam sobie ćwiczenia wykonywane w domu,nie spędzałam czasu aż tak bardzo bezczynnie. Trochę pieszych, długich wycieczek, jazda na rowerze. Źle nie było. Jednak jak najszybciej postaram się wrócić również do ćwiczeń wykonywanych tak jak wcześniej.
 

 



No i już 5 dzień ćwiczeń za mną Wiedząc, jak bardzo mi się nie chciało ćwiczyć, jestem w lekkim szoku, że dotrwałam Może to i nie wiele czasu, ale z moimi chęciami to już coś

Dzisiejsze ćwiczenia:
- przysiady: 30
- wymach nogą do tyłu klęcząc: 20x2
- brzuszki: 40
- skręty tułowia: 30x2
- skłony: 30
- unoszenie nóg leżąc na boku: 2x20
- skrętoskłony: 15x2
- unoszenie bioder leżąc na plecach: 25
 

 




Chociaż strasznie mi się nie chciało, wykonałam jakąś małą porcję ćwiczeń A oto one:

- przysiady: 30
- wymach nogą do tyłu klęcząc: 25x2
- brzuszki: 40
- skręty tułowia: 30x2
- skłony: 30
- unoszenie nóg leżąc na boku: 2x20
- skrętoskłony: 20x2
- unoszenie bioder leżąc na plecach: 25
  • awatar IamAklime: Ładnie. Zawsze lepsze to niż leżenie na kanapie! :-)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 




Żeby nie tracić czasu, wzięłam się już dzisiaj za ćwiczenia Niestety moje ciało jest troszkę obolałe i się buntuje więc nie wygląda to tak jakbym chciała.

Wykonane ćwiczenia:

- przysiady: 30
- wymach nogą do tyłu klęcząc: 20x2
- brzuszki: 35
- kręcenie biodrami: 1min.x2
- skręty tułowia: 25x2
- skłony: 30
- unoszenie nóg leżąc na boku: 2x20
- skrętoskłony: 15x2
- unoszenie bioder leżąc na plecach: 20

Jeżeli ktoś zwrócił uwagę widać, że usunęłam z listy parę ćwiczeń i na razie dodałam nowe. Zaczynam właśnie szukać kolejnych ćwiczeń, które będą sprawiały mi większą przyjemność podczas ich wykonywania. Może coś polecacie?
  • awatar ZdeterminowanaM: Może użyłam złego określenia. Chodziło o to, że chcę wymienić parę ćwiczeń na takie które będę robiła chętnie i nie będę się do nich zmuszać i nie będą mnie nudzić :)
  • awatar *Badass here*: jeśli ci przyjemnie podczas ćwiczeń, które mają kształtować, to robisz coś źle.. xd przyjemnie to może być podczas cardio.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 




I dzisiejsze ćwiczenia już za mną

Wykonane ćwiczenia:

- przysiady: 30
- wymach nogą do tyłu klęcząc: 20x2
- brzuszki: 35
- kręcenie biodrami: 1min.x2
- skręty tułowia: 25x2
- skip C: 1 min.
- skłony: 30
- unoszenie nóg leżąc na boku: 2x20
- pajacyki: 20
- nożyce: 20
- "rowerek" - 1 min.
- skrętoskłony: 15x2
 

 




Cześć Wam!

Dzisiaj znowu wróciłam do ćwiczeń Moim celem jest pozbycie się niechcianych boczków i wymodelowanie pupy Przy okazji wykonuję również ćwiczenia mające za zadanie wymodelować brzuch. Może moja dzisiejsza liczba powtórzeń nie jest imponująca, ale od czegoś trzeba zacząć

Ćwiczenia wykonane dzisiaj:
- przysiady: 30
- wymach nogą do tyłu klęcząc: 15x2
- brzuszki: 30
- kręcenie biodrami: 1min.x2
- skręty tułowia: 20x2
- skip C: 1 min.
- skłony: 25
- unoszenie nóg leżąc na boku: 2x15
- pajacyki: 15
- nożyce: 20
- "rowerek" - 1 min.
- skrętoskłony: 10x2

Kolejna seria jutro